Martin - zvocna signalizacija

Pri vsaki simulaciji svetlobnega semaforja, je potrebno simulirati tudi zvok za slepe. Tako je bilo tudi pri nas. Zvok smo simulirali preko PIA vmesnika in piezo piskaca.

Zvok sem posiljal v vezje s pomocjo Sandijevih (Sandi je realiziral svetlobni semafor) podatkov STOP1, GO1 in GO2. Posiljal sem ga preko petega bita porta B, PIA vmesnika. Ker sem jaz uporabljaj peti bit porta B, sosolec pa sestega in sedmega, sem moral ta dva maskirati, da nisem motil delovanje svetlobne signalizacije.

Ce je bila na lokaciji STOP1 vrednost $FF, je program izvajal zvok pri rdeci luci, ce pa je bila na lokaciji STOP1 vrednost $00, pa je program izvajal zvok ob zeleni luci. Glede na to, da se program izvede 64 krat v sekundi, je pisk ob rdeci luci je trajal 0.25 sekunde, pavza pa 1.5 sekunde.

Podobno se je dogajalo tudi, ko je svetila zelena luc (na lokaciji STOP1 je bila vradnost $00), vendar sem tu rabil najpraj se podatek GO2. Ta podatek mi je povedal, ali je zelena luc utripala, to je bilo takrat, ko je bila na lokaciji GO2 vrednost $FF, ali ne, to pa je bilo takrat, ko je bila na lokaciji GO2 vrednost $00. Ce je zelana luc svetila je pisk trajal 0.125 sekunde, pavza pa 0.25 sekunde. Ce pa je zelana luc utripala sem rabil se podatek GO1. Ta mi je povedal, kako naj piezo piskac deluje pri utripajoci zeleni luci.

Pri funkciji stand by program uposteva podatek STOP1. To pomeni, da kadar utripajo vse stiri rumene luci, piezo piskac piska tako, kakor ce bi svetila rdeca luc.

Tako je bil semafor, z ostalim delom programa, pripravljen za celotno simulacijo. Piezo piskac je s sistemom RT68-02 dokaj enostavno programirati, kar pa ne pomeni, da naloga ni manj zanimiva.

MOJ DEL NALOGE V EDITORJU