oldwelcom.gif (20880 bytes)

 

Problem:

 

Usposobiti čudo sestavljeno iz FischerTechnik-a, ki ga že od prvega letnika dalje gledamo v LRNV-ju (Laboratoriju za Računalniško Načrtovanje Vezij) in se sprašujemo, kako dela. Sedaj se nam ni treba več.  smiley_md_wht.gif (2930 bytes)

Narediti je bilo potrebno program za učni sistem, ki se bo kasneje za velike denarje prodal v Luko Koper :)))))))

Učni sistem je sestavljen iz kock, motorčkov, senzorjev in podobne drobnarije, ki jih v logično-operativno celoto povezuje mikrokrmilniški sistem s procesorjem MC68HC11A8. Blok shema sistema je prikazana.....

Odločila sva se za razvoj programa, ki naj bi bil v končni fazi le z nekaj pritiski na tipke (ne bit preveč firbčen) sposoben avtomatsko voditi skladišče.
Pod tem je mišljeno, da bo dvigalo samostojno nalagalo, prelagalo in razlagalo kocke, kot bi želel operater. Operaterju tako ni potrebno vedeti, kje so prosta in zasedena mesta ter kje v skladišču se nahajajo posamezne kocke.

Ker se je izkazalo, da je za nekoga skladišče v dveh dimenzijah premehak oreh, se je taisti odločil, da bo naredil program tako, da bo skladišče trodimenzionalno. To pomeni, da bodo kocke v skladišču zložene v najmanj dveh nadstropjih.

V osnovi je bil problem razdeljen na dva dela, vendar sva po velikih mukah, križih in težavah v praksi odkrila, da ga čez timsko delo pač ni.

Program sva razdelila na:
-    urnik
-    inicializacijo
-    štetje impulzov
-    premikanje po oseh
-    serijsko komunikacijo
-    logistiko (prestavljanje kontejnerjev )

 

Ogled diagrama poteka je možen, če klikneš tukaj

                                                                                                timemachine_working_sm_wht.gif (6319 bytes)